Skip to search Skip to main content Skip to navigation

Appelez-nous au 1-888-826-6342

Nous avons remarqué que vous veniez de . Visitez votre site local pour connaître les offres régionales et l'assistance en direct.

Nous sommes disponibles pour appeler,
avec des emplacements partout dans le monde.
Appelez-nous au
1-888-826-6342

Vous avez une demande ou une suggestion plus détaillée? Cliquez ci-dessous pour voir notre formulaire de contact.
Envoie-nous un Message

Contactez nous


Veuillez expliquer comment nous pouvons vous aider.

Veuillez expliquer comment nous pouvons vous aider.

Veuillez vous assurer d'inclure votre numéro de commande et/ou de bon de commande dans votre demande.

Veuillez expliquer comment nous pouvons vous aider.

Veuillez vous assurer d'inclure votre compte et/ou votre numéro de commande avec votre demande.

Veuillez expliquer comment nous pouvons vous aider.

Si vous n'êtes pas l'acheteur d'origine ou si vous ne souhaitez pas de compte en ligne, veuillez fournir les informations suivantes pour faciliter le traitement de votre retour…

  1. Numéro de commande/bon de commande.
  2. Le numéro de pièce et la quantité à retourner.
  3. Motif du retour.
Le saviez-vous - Si vous n'avez pas de compte en ligne, vous pouvez en créer un en utilisant Réinitialiser le mot de passe avec l'e-mail avec lequel la commande a été passée.

For faster turnaround, please be sure to include...

  1. Order and/or PO number.
  2. What is the Omega part number?
  3. What is the issue or concern with this item?
  4. For repairs, provide bill-to and ship-to address, and shipping account number (if you have your own).

For faster service, please provide as much detail as possible, such as...

  1. Model number of current product that needs to be replaced.
  2. Is this for an existing order or are you looking to purchase a new item?
  3. What is the most important specification? (Range, accuracy)
  4. What specification(s) can be modified? (operating temp, output)
  5. How many units are needed?

For faster service, please provide as much detail as possible, such as...

  1. Model number of products that need to be wired together.
  2. Do you need help setting up new products or troubleshooting existing systems?
  3. Application description for set-up.
  4. A brief description of what documentation you are looking for.
Le saviez-vous - Voici quelques liens pour les configurations de câblage courantes pour les dispositifs de sortie de tension/courant.

Veuillez expliquer comment nous pouvons vous aider.

Add brief description of what you are looking for, please include your Order or PO number, if applicable, and any other details that would be helpful.

If you don’t have an online account, we can best help you if you include your:

  1. Customer Number or Company bill-to address and Order Number or PO Number.
  2. Upload your Tax Certificate.
Le saviez-vous - This can be done online if you are linked to your corporate account, just click the "Upload Tax Exemption" link.

Already have a list of items? Use our Quick Order page to add them to you cart, then click Create Quote.

To continue with an agent, please provide the Omega Product number(s) or a detailed description of specifications, application, and product type that you need. (Please allow 2-3 days)

Le saviez-vous - Pour un service plus rapide, créez des devis en ligne ! Ajoutez simplement des articles à votre panier et cliquez sur "Créer un devis".

Veuillez expliquer comment nous pouvons vous aider.

For faster service, please provide as much detail as possible, such as...

  1. What product are you currently looking interested in?
  2. Description of your application, include important specifications (accuracy, extreme operating temperatures).
  3. What are you trying to control, monitor and/or data log?
  4. Budget and timeline?

What type of calibration do you require? (standard, system, cal-4, etc)

In order to quickly issue a quote and shipping instructions, provide as much detail as possible. Be sure to include:

  1. Standard Cal-3 Calibration: Specify Part numbers (and ID's or S/N, if applicable) to be calibrated.
  2. Cal-4 Calibration: Specify Part numbers and the specific calibration points required.
  3. Quantity of items to be calibrated.
  4. Is this a system calibration? Please specify (ie. Loadcell + Meter, Datalogger + Probes).

Veuillez expliquer comment nous pouvons vous aider.

Please describe the issue you have with the product, provide bill-to and ship-to address, and shipping account number (if you have your own).

Veuillez expliquer comment nous pouvons vous aider.

Most product related files will be listed under the 'Manuals & Downloads' tab on the product page. If you don't see any, please be sure to include...

  1. What type of file/information are you looking for (Software, manual, specification sheet, etc)?
  2. The item number in question.
  3. Any additional questions.

We will also need you to complete and upload the following documentation.

  1. Purchase Order (if applicable).
  2. If Product has been opened, Material Handling Sheet (MHS).
  3. If product has been exposed to hazardous material, a Safety Data Sheet (SDS).
Faites glisser un fichier ici
Sélectionnez un fichier enregistré
Téléchargez jusqu'à 3 fichiers (Word, PDF ou JPG, fichier max chacun 1 Mo)
 

Headquarters

Omega Sensing Solutions ULC
82 Boul. Arthur-Sauvé ; ,
St-Eustache QC, J7R 2H7, Canada.

We're Global

Check out our other locations

Phone

1-888-826-6342

Email

casalesinfo@dwyeromega.com

Connect with us

We're on social media:

You can also view our press
releases by clicking the link below
View Press Releases

fr-CA
fr
Enregistrer la configuration